lördag 6 augusti 2011

Åland Islands.

Förra veckan åkte vi tillsammans med tre av våra kompisar till Åland. Vi hade 5 fantastiska dagar på den lilla ön, vädret visade sig från sin allra bästa sida. Vi gjorde små utflykter på förmiddagen-lunchtid för att sedan ligga som ett gäng sillar på bryggan i solen. Jag tänkte skriva att vi solade och badade, men VI gjorde inte det. Jag var i vattnet frivilligt en gång, en annan gång slängde min yngsta bror i mig. Andreas, hämnden är fortfarande lika ljuv. När du minst anar det...

Här kommer några bilder från vår härliga vistelse.


Första kvällen efter en lång bilresa. Solnedgången vid hopptornet var så himla vacker och dom andra passade på att svalka sig. Jag stod på stranden... Någon måste ju ta kort right?


Hopp hopp!


Malte var med och badade. Han älskar att bada! Alla andra som badar är dock inte riktigt lika förtjusta när han är med, han vill gärna rädda samtliga som är i vattnet och kommer kanske lite för nära med sina klor...

Jag hade tänkt visa fler bilder, men aaaallt gååååår sååååå trööööööögt... Får bli en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar