lördag 27 augusti 2011

Mörka ringar.

Jag har insett att heltidsjobb betyder detsamma som trötthet på heltid. Hur rättvist är det kan man ju undra? Iof kanske det är som värst nu i början när allt och då menar jag verkligen ALLT är nytt. Hur som haver så medför den här tröttheten de mörkaste av mörka ringar under mina ögon. Not cool. Idag åkte jag och min första, riktiga månadslön (vuxenpoäng!) till affären i jakt på en concealer som är nästintill magisk.

Hur gick det då? Jo men jag har både bra och dåliga nyheter. Den goda nyheten är att jag hittade en grymt bra concealer, den dåliga nyheten är att den kostade mig drygt 300 kronor. Tappade hakan när jag kom till kassan, glad i hågen över min nya skatt, och den trevliga tjejen bad mig hosta fram 320 kronor (eller något i den stilen, minns inte exakt pris)!

Har ni kommit fram till samma sak som jag?!

Heltidsjobb --> heltidströtthet --> mörka ringar --> månadslön (jiho!) --> inköp av concealer --> pengarna borta... Och så lär det fortsätta. Suck.

Här har ni concealerna iaf


Här har ni resultatet

2 kommentarer:

  1. Men shit jag har helt missat att du har en ny blogg!! Den får man ju följa nu då! :D

    Å den där concealern ska jag nog införskaffa! Mörka ringar under ögonen är mitt mellannamn just nu.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag är väldigt nöjd med concealern. Värd drygt 300 kronor!

    Har du kvar din blogg?
    Kram!

    SvaraRadera