lördag 24 september 2011

Livet & barnet

Jag hade ett mål med Bokmässan i år, att köpa Peppe Öhmans bok Livet & barnet - om att överleva som någons mamma. Min önskan var att jag skulle få boken signerad också, men eftersom jag visste att hon inte skulle tala om boken förrän imorgon hade jag inte så stora förhoppningar. Det första jag gjorde var att gå till Finlandsmontern. Hittade boken med en gång och betalade för den glad i hågen. Frågade kvinnan som tog betalt om Peppe är på plats? Ja hon kom hit för ca 15 minuter sedan. Sen sa hon inget mer. Döm då min förvåning när jag såg Peppe stå och bläddra i en annan bok bara några steg därifrån.

Fick jag boken signerad? Ja det fick jag. Känner mig nöjd. Dagens mål och önskan uppfylld.


Jag valde den orangea. Fin.


Tack för att du stavade mitt namn rätt Peppe, det värmer i hjärtat!

1 kommentar:

  1. Jag börjar känna på mig att jag borde läsa boken..det verkar vara in just nu :) Var den bra?

    SvaraRadera