måndag 27 februari 2012

Vårlängtan.

Det känns som om jag har lite bloggtorka... Har väl inte riktigt haft inspirationen eller orken antar jag. Det händer inte så mycket tycker jag, vardagen är densamma. Det bästa med förra veckan var helt klart vädret. Sol, fågelkvitter, ingen snö och plusgrader. Behöver jag säga att vårkänslorna visade sig väldigt snabbt när vädret var så fantastiskt härligt i flera dagar?! Jag har även upptäckt att det är ljust de dagar jag går tidigt till jobbet och att det fortfarande är ljust de dagar jag slutar klockan fem. Det går åt rätt håll gott folk! Snart, snart är våren här.

Igår åkte vi med Henriks föräldrar till deras lantställe och gick en härlig promenad i det soliga vädret. Så skönt!




Hej hej!


Det var fortfarande en hel del is vid strandkanten. Men det var väldigt vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar