onsdag 29 februari 2012

Skottdagen.

Tänk vad roligt för alla som är födda på skottdagen, att de idag kan fira en riktig födelsedag. Jag har tänkt på det där många gånger... Vad irriterad man hade känt sig de där åren när man faktiskt blir snuvad på sin dag. "Jaha, ingen födelsedag i år heller..." Men i år, hipp hipp hurra för alla er som är födda på skottdagen!

Annars då? Jag är stel i ryggen idag, eftersom jag gick runt och spände mig igår... Morr... Idag är det för övrigt den dag i veckan då jag alltid känner mig mest trött efter en arbetsdag. Vet inte om det beror på att vi har kommit halvvägs in i veckan eller för att det är en dag som går i ett, fram till klockan 17. Jaja, nu måste jag ta på mig lite kläder och gå till jobbet. Tänk om jag kommit till jobbet utan kläder, kidsen hade haft något att snacka om i flera veckor...

Trevlig skottdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar