måndag 30 juli 2012

Hej hej!

Så många gånger jag loggat in här och tänkt, nu ska jag allt skriva några rader... Men har sedan ångrat mig och tänkt att jag väntar till efter semestern. Semestern är inte över för min del, har hela den här veckan kvar, men vi är hemma i Göteborg iaf. Semestervädret i Göteborg är precis som när vi lämnade det innan vi åkte till Frankrike, Åland och Kyrkslätt. Grått och mulet, 17 grader plus. Jag hade stora planer på att jag den här veckan skulle sitta ute och njuta av solen och värmen, innan jobbet drar igång om en vecka. Hah. Jaja, jag är ju ledig, får väl se det positiva i det hela. Ska berätta om Frankrike, Åland och Finland när lusten faller in. Just nu känner jag mig inte så manad. Här har ni en bild på magen som den såg ut igår, vecka 28+3 var det visst.
Det går fort nu tycker jag. Snart, snart är hon här. SOM jag längtar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar