onsdag 13 juni 2012

Husägare.

Om ni undrar varför jag var så himla utmattad förra veckan (det fortsätter för övrigt den här veckan), så jag kan nu glatt meddela att det berodde på att vi precis hade vunnit en budgivning! Japp, nu är det klart, vi är husägare. Den där känslan när man vet att man ÄNTLIGEN vunnit en budgivning, den är svår att förklara. HURRA! 10 augusti får vi tillträde till huset som ska renoveras rejält på övre plan innan vi vill bo där. Huset är från 1947 och de förra ägarna har inte gjort ett dugg för att fräscha upp det under åren som gått... Ingenting. Det kommer att bli så fint när vi väl gjort det som ska göras och jag längtar ihjäl mig. Lillbruden i min mage längtar också tror jag, för hon sparkas och boxas som tusan as we speak. Så om allt nu går som det ska (det hoppas jag verkligen) så kommer vi från och med september att vara Mölndalsbor!

2 kommentarer:

  1. HURRA för det nya hemmet! Superduper! Glad som bara den! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis för det nya hemmet, vad härligt!:)

    SvaraRadera