tisdag 5 juni 2012

Utmattad.

Den här dagen alltså... Jag är helt slut i både kropp, hjärna och själ. Tacka vet jag någon högre makt att det är ledig dag imorgon (Sveriges nationaldag)! Nu är iof hela morgondagen inbokad, men det ska bli skönt med sovmorgon och bara vetskapen om att jag inte måste gå till jobbet (missförstå mig inte, jag tycker om mitt jobb, men jag behövde verkligen en ledig dag) gör mig tillfreds. Imorgon väntar examenspicnic för en vän som tagit sin lärarexamen, planering inför resan till Normandie och snabbesök hos en annan vän som fyller 25 + 5 år. Fullt ös! Eftersom jag är totalt utmattad ska jag nu belöna min utmattade kropp med Fazers blå. Nom nom.

1 kommentar:

  1. Det där med fazers blå skulle faktiskt inte sitta så dåligt just nu, känner mig nog värd lite choko. Har gått allt för sent och sova varje dag den här veckan och det känns ju sedan på morgonen. På kvällarna har jag varit full av energi men varje morgon och dag är jag sedan dödstrött.

    SvaraRadera