onsdag 26 december 2012

Julen 2012.

Julen kom lika fort som den nu är över. Här hemma har vi idag frossat i rester av både julmat och godis, försökt kurera Henrik som såklart blev förkyld nu när han är ledig och vinkat av mina föräldrar och en av mina bröder som varit här och firat julen med oss. Julen har varit väldigt härlig! Maja har fått umgås med såväl mormor, morfar och morbror som med farmor och farfar. Rena rama lyxen. Vår lilla skrutt har haft det så bra och blivit oerhört bortskämd med massa fina presenter och kärlek.

En liten tomtenisse innan jul.

Gissa vem som gömmer sig under granen?

Vi var på Lisebergs julmarknad dagen innan julafton. Det snöade en del.

Träden var så himla fina.


Morbror myser med Maja innan uppesittarkvällen.

På julaftonsmorgonen hade tomten varit på besök!

Och granen den gnistrar och glimmar.

Något trötta och stinna efter julmiddag.

Lilla familjen <3 (jag vet, min utväxt är bedrövlig... frissan nästa)

Majas pakethög på golvet och bordet. "Maja behöver inga julklappar i år, hon förstår ändå inte." -Föräldrar till Maja

Majas andra morbror hade skickat en gigantisk nallebjörn. Tack!

Mor och dotter öppnar paket. Mamman fick också väldigt många paket. Måste ha varit för att jag födde barn och folk tyckte synd om mig?

Nu laddar vi inför nästa jul med att ligga i soffan och glo på alla dessa program som visas under julledigheten. God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar