tisdag 18 december 2012

Nu är det jul igen.. Lalalalla!

Snart är det jul gott folk. Jag kan inte förstå att året nästan är slut. Det känns som att det var för bara ett par månader sedan jag och min fina vän L stod uppe på berget och tittade ut över alla nyårsraketer som smällde, skålade och intalade oss själva om att 2012 skulle bli ett bättre år än vad 2011 varit. Det känns också som att det är bara ett par månader sedan jag kände mig konstig och var helt övertygad om att jag är gravid (stickan visade minus första gången.... en vecka efter mär jag testade igen eftersom jag kände mig så knäpp, visade det plus!). För att inte tala om att det känns som om det var bara ett par veckor sedan Maja föddes, men hon är 10 veckor på torsdag. 10 veckor!!! Herredumilde vad tiden har gått fort.

Och ja, som sagt, snart är det jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar