onsdag 28 december 2011

Första dagen tillbaka.

Idag började jag jobba efter att ha varit ledig i 5 dagar. Började klockan 8 i morse, vilket kändes helt okej (även om jag snoozade 3 gånger, hehe). När klockan var 13 var jag redan hemma. Känns som en lagom lång arbetsdag ;) Det var 11 barn allt som allt och vi var 10 vuxna. HAHA! Tänk om det hade varit så alla dagar? Det var så lugnt och skönt, man kunde sätta sig ner och spela spel. Man kunde till och med sätta sig ner och prata med andra vuxna samt dricka kaffe utan att någon krävde ens uppmärksamhet. Halleluja. Nu var det ju onödigt lugnt, men jag måste säga att jag föredrar när det är lugnt och skönt, när man kan få lite tid att prata med barnen. Imorgon börjar jag runt 11 och slutar 17. Hur ska jag orka? :)

2 kommentarer:

  1. hmm...alltså går ungarna i skolan under mellandagarna i Sverige?

    SvaraRadera
  2. Nää, men jag jobbar ju på fritids också och där har vi ju haft öppet som vanligt!

    SvaraRadera