söndag 18 december 2011

Julstök

Alltså, ,så himla störigt när man lägger ner massa tid på att göra något och så blir det pannkaka av det hela. Min fudge blev inte bra och jag vet inte vad jag gjorde för fel. Smaken är helt okej, men den ser ut som stryk. Tryfflarna blev okej och knäcken blev himla god, så jag får väl ändå anse det vara ett godkänt resultat.

Utöver mitt julstök i köket, handlade jag alla julklappar OCH slog in dem igår. Hurra hurra! Bara sillgömman och potatislådan kvar nu då, så kan jag fira jul sen.


Ni ser ju själva, fudgen är inte okej.


Dessa blev kanske inte så vackra heller, nu när jag tänker efter, men smaken är god!


Nom nom!

3 kommentarer:

  1. Hehe, har ni med Jessica extra planerat att laga knäck på samma dag? ;)

    SvaraRadera
  2. Du är fin!! Dock en liten fråga..du som är finne. var i hela fridens namn är KÅLROTSLÅDAN?? Finast på julbordet ju. Jag ska äta 2, minst ^^

    SvaraRadera
  3. Jag gillar kålrotslåda, men inte så mycket att jag skulle ställa mig o göra nån själv. Nej nej :)

    SvaraRadera