måndag 26 december 2011

I år ska vi inte ha så många julklappar.

Det är konstigt det där. Jag tänkte mig att ju äldre jag blir desto färre julklappar får jag. Jag har fått för mig att det är så. I år sa vi dessutom att vi inte ska köpa varandra så många klappar med tanke på att vi precis har varit på semester. Se här hur det gick.


Ett vinglas, två assietter, en mugg.


Nej förresten, jag fick två muggar.


Förkläde med tillhörande bakduk.


Henrik hade gjort ett bakbord! Såg när Ernst gjorde ett på tv och sa "ett sånt skulle man haft, ett riktigt bakbord." Vips slängde min älskling ihop ett!


En fräsig necessär.


En locktång.


En cool ryggsäck. Undrar om Henrik vill att jag ska gå ut på hajk nu?


Mysiga vantar. Kanske kan jag få användning för dem nästa år. Nu har vi 9 plusgrader.


Reflex!


Tjusiga läderhandskar.


Och så den här superfina tomten! (Elvis älskar den)

Nej nej, i år ska vi inte ha några julklappar. Håhå. Vi har inte ens bytt klappar med ålänningarna ännu... Hujedamej så snäll jag måste ha varit! :)

God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar