lördag 31 december 2011

Nytt år.

Om jag ska vara helt ärlig så är jag fortfarande lite tveksam till om det faktiskt har gått ett helt år redan... Det känns snarare som om det bara har gått ett halvt, som har gått katastrofalt fort. Vet inte riktigt vart året har tagit vägen?

För ett år sedan firade vi in det nya året i Mölndal där det blåste en del. Det blåste underifrån och jag fick Tintin-lugg. Fint.


I februari var jag T och L på Melodifestivalens genrep i Göteborg. Det var väldigt roligt och vi ojade oss bland annat över hur blanka ben Marie Serneholt hade.


Det var en kall och snöig vinter i Göteborg. En dag alldeles på slutet i februari var det fantastiskt vackert ute och vi gick en promenad i Fiskebäck. Solen strålade och jag längtade efter våren.


Försökte hitta en bild jag tagit i mars, men jag har varit rätt så dålig på att ta kort i mars. Det enda jag hittade var den här ludna krabaten. Vi kan väl vara överens om att Elvis är väldigt, väldigt luddig.


I april blev det vår. Det är lika härligt varje år, våren är nästan den bästa årstiden när jag tänker efter.


Basti var i Göteborg och ville testa fiskelyckan.


Jag skippade fisket och njöt av kvällssolen i stället. Och hade på mig conversen!


Påsken var i april och mamma och pappa hälsade på. Vädret var strålande, nästan sommarvarmt stundtals. Vi spanade in Trädgårdsföreningen.


I maj gjorde vi årets första resa till Wales. Wales var vackert och vi fick se väldigt mycket landskap. Och får med långa svansar!


Juni kom och vi gjorde årets andra resa. Denna gången till Paris!


Vi förlovade oss <3


Jag trodde att jag skulle orka fixa ett inlägg med någon bild från varje månad... Men det tar ju så jädra lång tid för bilderna att laddas in, vet inte vad det är för fel. Ni fick halva året iaf. Årets avslutades ju med ny examen, nytt jobb och årets sista resa. Ikväll ska vi till Mölndal igen, men till L och M den här gången. God mat, god dryck och goda vänner. Nästa år hoppas jag på fler fantastiska resor, att jag får jobba kvar på samma skola och att vi kanske kan hitta oss ett eget hem. Det är drömmen.

GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar:

  1. Jag vet inte vad det är med blogspoten, men för mig tar det också tusen år att ladda upp bilder! Ibland laddar den inte bilden man vill ladda alls, utan man får försöka typ tre fyra gånger. Såååå störande, i synnerhet när man vill göra ett mastodontinlägg med mycket bilder. Och i synnerhet när man planerar att bara skriva nåt kort på ett par minuter. och så sitter man och svär vid datorn i en timme. Argh.

    Men fint år har du haft i alla fall! Roligt att läsa om det. Ha en fin start på det nya året Danne! Kram

    SvaraRadera