måndag 2 januari 2012

02 januari 2012

Årets första dag kände jag mig lite... trött. Trots att jag låg i sängen/soffan mest hela dagen. Hehe. Kanske skulle jag ha skippat det där sista glaset skumpa? Nåja, den dagen är förbi och jag har en hel massa andra framför mig det här året.

Undrar hur det här året kommer att bli? Jag hoppas och önskar att det kommer att bli minst lika bra som det förra. Konstigt hur man alltid önskar sig mer när man redan har det så bra. Tak över huvudet, mat alla dagar, hälsa, fästman, katt, familj och vänner. I år ska jag tänka på hur jag använder mina pengar. Ibland tänker jag inte efter när jag köper något, även om det inte handlar om dyra saker. Jag lägger pengar på sådant jag nödvändigtvis inte behöver.

2012 ska gå i sparandets tecken. Spendera mindre, spara mera. Det känns ju inte helt okej att jag då ska gå och förlänga ögonfransarna imorgon... Men... Det bokade jag ju in förra veckan. Förra året alltså. Jag kom på en till dum grej... Men detta beställdes också förra året. Lite grejer från HM. De är tack och lov redan betalda. Men efter imorgon ska jag inte slösa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar