söndag 8 januari 2012

Gnäll del femtioelva.

När det nya året slog sin första minut slängde min sambo snusdosan. SOM jag har tjatat! Han har slutat en gång förut under vår tid tillsammans (förstår inte varför han började igen... så fruktansvärt korkat). Den gången mådde han inte speciellt bra när nikotinet sakta försvann ur kroppen... Han skakade och blev torr i ansiktet, humöret var ungefär lika bra som mitt när jag har pms. Håhå. I stället för snus åt han sötsaker... Ja ni fattar. Det var inte bra. Den här gången har har inte lipat en endaste gång, jag har knappt märkt av det. Halleluja! För att toppa det hela har han tagit tag i sitt springande igen. Jösses.

Och här sitter jag med min godispåse ("nästa år (2012) ska jag inte äta godis" -Daniela) och tycker synd om mig själv för att jag fortsätter vara förkyld. Jag avskyr ju som känt att träna, men jag hade ändå gärna gått en promenad eller så nångång. Nu rinner snoret och allt blir täppt så fort jag rör minsta lilla fena.

Bajskorv.

Någon som har bra tips på hur jag ska bli frisk från den här sega, sega, sega förkylningen? (dricka varmt fungerar inte och jag gillar inte ingefära, det smakar disktrasa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar