fredag 13 januari 2012

Datenight.

Två minuter innan jag skulle ta på mig och gå till jobbet kom jag på att vi har bytt tider med min kollega, jag börjar inte klockan 07.30. Så himla typiskt att jag gick upp och var oändligt trött i morse då. Jaja, sånt e livet.

Det är fredag idag! Halleluja knäckebröd vad skönt. Jag jobbar till klockan 17, efter det ska jag och fästmannen (tycker fortfarande det är knäppt att säga att han är min fästman) ta spårvagnen in till stan. Först och främst ska jag gå och förhandsrösta i presidentvalet. Man kan ju inte ge upp sin röst bara för att man råkar bo i grannlandet. Jag har sedan ett tag tillbaka redan bestämt mig för vem jag ska rösta på, det känns bra. Efter röstningen ska vi gå på bio och se Hamilton. Hade jag fått välja film hade det säkerligen blivit en annan, men jag har lovat min käraste att jag ska gå (för flera månader sedan). SOM Henrik har längtat efter den här filmen. Få se om den lever upp till alla förväntningar. Jag har ingen aning om hur lång filmen är, men jag hoppas att vi ska hinna äta lite mat efter. Ser så väldigt mycket fram emot ikväll! <3

Nu jobb. Heppåer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar