tisdag 3 januari 2012

Babydoll.

Har varit och fixat mina fransar hos den här tjejen. Alltså fixat som i förlängt, inte dödat dom. Herredumilde vilka tjusiga fransar jag har. Och långa! Susanna var fantastiskt duktig och försiktig. Nu har jag ju aldrig testat detta innan, men jag är säker på att hon är bäst. Det känns så! Ett stort plus, förutom att hon är supertrevlig och härlig att prata med, är ju att hon kommer från Åland. Åländskan, den kära åländskan. Må hända att jag inte är född ålänning, men ibland känns det som att jag kommer därifrån ändå. Nej, Susanna har inte bett mig skriva massa fint om henne, jag väljer att göra det alldeles själv.

Snälla ring Susanna om ni vill ha långa, tjusiga, fylliga fransar. Här är hennes sida på Facebook. Och här är hennes blogg.

Visar bild imorgon när jag har lite dagsljus och sömn på min sida. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar