torsdag 5 januari 2012

Snor, slem och bättre tider.

Jag orkar inte vara förkyld längre. Alltså allvarligt talat, jag orkar inte. Varför ska det fortsätta vecka efter vecka efter vecka? Jag har inte någon gång känt mig bättre, bara sämre. Det e täppt, det e snor, det e slem, det e torrt, jag e trött och det e SKIT!!! Det här fuktiga, råkalla, blåsiga vädret gör det ju inte bättre kan jag säga. Bah bah bah. Jag tänker inte stoppa under stolen med att jag är så sjukt bitter för tillfället.

Nu ska jag vara ledig i tre dagar och skratta åt alla dammråttor som far runt när Elvis får sina ryck. Jag tänker inte städa. Min stackars sambo får ta tag i det också, inte nog med att han får dras med mig. Ett snorigt och irriterat troll (med långa fransar som inte behöver någon mascara på morgonen, tjoho) är vad jag är.

Den här tidningen låg på hallmattan när jag kom hem från jobbet idag. Jag skrattade högt, lyfte upp den och slängde den där den hör hemma.


"Njut dig smal" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar