torsdag 19 januari 2012

Fotobok del 2.

Igår låg paketet med fotoboken och väntade när jag kom hem från le work. Hurra! Jag var orolig för att den inte skulle bli som jag hade tänkt mig, men icke, den blev super.

Här ska ni få en glimt av hur den ser ut.


Vi valde den här bilden till omslaget, tagen en liten stund efter att vi förlovat oss.


Här är ett av de första uppslagen. Bilderna är från en härlig promenad vi tog i februari förra året.


Några bilder från när vi var i Wales med Henriks föräldrar.


Ett kollage med bilder som togs i Paris.


Nu märkte jag precis att jag nästan bara valt de sidor där vi är ute och reser, det var ju inte meningen, tycker att de är fina dock. Så ta det inte som skryt, det är det inte, jag vill bara visa! Här är iaf några bilder från kryssningen.

Som absolut sista bild valde vi denna

Älskar Henriks nöjda min!

1 kommentar:

  1. najs.. himla fin.. jag använder www.solentro.se, det är verkligen kul att föreviga åren i en fotobok.. jag laddar upp mina bilder på Solentro 1 ggr i månaden typ så slipper det bli ett så stort projekt... tar ju lite tid annars..

    ha de/h

    SvaraRadera