fredag 6 januari 2012

Rastlösheten del 2.

Jag städade undan julen, det tog inte så lång tid. Jag fortsätter dock att kliva över dammråttorna, jag orkar fan inte dammsuga. Jag har diskat och ätit chips och dipp-rester från igår. Jag har surfat runt runt runt på nätet. Jag har messat Henrik och frågat när han kommer hem. Jag har gått några meter utomhus, köpt mig lite marabou och gått tillbaka in. Jag har petat på Elvis när han försöker sova. Jag har glott på två avsnitt av The Real Housewives of Beverly Hills och förundrat mig över hur mycket smink och smycken dessa kvinnor har när de är på semester och ligger på stranden. Jag har laddat ner en ny ljudbok och sitter nu och lyssnar på den. Jag har torkat damm, städat toaletten och diskat igen.

Satan i gatan vad uttråkad jag ääääär! Kan ju informera er om att jag inte känner mig ett dugg friskare.

Den här boken lyssnar jag på nu. De två första var ju så himla bra, så förhoppningarna är höga. Nu ska jag rulla mina tummar eller något. Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar