tisdag 6 mars 2012

Tisdagstankar.

Herre min je vad trött jag är. I morse kände jag mig förkyld, men under dagen har det övergått till trötthet. Den där solen som jag nämnde igår har inte varit så aktiv idag. Det är väl klart att det fantastiska vädret förra veckan inte kunde hålla i sig den här veckan också... Jaja, så länge det inte bryter ut någon förkylning här är jag rätt så nöjd. På lördag får jag nämligen det finaste av finbesök och då passar det sig inte att vara sjuk. I övrigt så hade jag väldigt gärna velat uppdatera garderoben med lite vårfina kläder. Jag har ju sagt att jag inte ska spendera massa pengar i år, men vi får väl se hur det blir med den saken... Höhö.


Jag har inga roliga bilder att bjuda på och jag har ingen lust att kolla runt efter kläder på nätet, då blir man ju bara shoppingsugen. Så ni får kolla på Elvis som fick för sig att ge sig på min handduk här om dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar