tisdag 27 mars 2012

Helg och sånt.

Det går inte så bra för den här bloggen. Jag har bara mig själv att skylla. Men jag har inte haft lust. Alls. Jag gör så gott jag kan, okej!?

I söndags var det dunderfint väder. Sol och vårvärme. Vi åkte till E&T där vår båt stått i vinterförvaring. Henrik har redan tvättat av den och fixat, så det var inte så mycket att göra. Allt blir dessutom lite enklare när solen skiner. Efter båtfixet gjorde vi våfflor våffeldagen till ära. Nom nom! Såhär såg det ut.


En båt som blir vårfin.


Båtfixarna. Den ena mer aktiv än den andra.

Sedan blev det våffeltime!

Här ser ni våffelmaster.

Det var en lyckad helg och nu har veckan visat sig börja ganska bra med mer härligt väder. Solen värmde så mycket idag att jag som är den mest frusna människan i världen var tvungen att ta av mig jackan. Ni fattar ju själva... Det var fantastiskt. Jaja, det här är bara rörigt, så nu får det vara nog. Heppåer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar