tisdag 3 april 2012

Tredje april.

Min webcam har inte fungerat så jag har inte kunnat ta bilder tillsammans med Clintan (han brukar synas på väggen bakom mig på bilderna) på ett tag. Tänkteatt jag skulle bjuda på en "hej här har ni en bild där jag ser glad ut men lider i det tysta av att jag vaknade med migrän-bild" innan jag går till jobbet. Jag var tvungen att dra täcket över huvudet när klockan ringde, kunde inte röra mig för skallen kändes som om den kommer att explodera när som helst. Jaja, sluta gnäll Danne. På med skorna och iväg med dig till jobbet. Kan för övrigt meddela att solen skiner, men det är bara 3 plusgrader ute. Vad hände med 15 grader o sol som vi hade för ett par veckor sedan? Våren, kom tillbaka!
Här har ni den där bilden. Smile for the camera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar