tisdag 17 april 2012

Tidig morgon.

Jag vaknade runt kvart i fyra i natt. För visst är det väl ändå natt den tiden på dygnet? Efter att ha vaknat så absurt tidigt kunde jag inte för allt i världen somna om igen. Först bråkade jag med Elvis (katten alltså) och slängde sedan ut honom från sovrummet. Efter det gick hjärnan igång och fick för sig att planera och fundera och vara allmänt jobbig och tillät mig inte somna. Jag tror att den här dagen kommer att vara fantastisk... När jag väl kravlade mig ur sängen vid 6 möttes jag av en vit balkong. Se där ja! Lite hagel och minusgrader denna härliga tisdag. Jaja, sluta gnäll, tänker ni säkert. Okej, Slut på klagomål. Himlen ser ju faktiskt ganska blå ut, så förhoppningsvis tittar solen fram idag. Det är ju iaf positivt. Ha en fin dag kära vänner!

1 kommentar:

  1. Always look on the bright side of life ;) Ha en fin dag!

    SvaraRadera