tisdag 10 april 2012

Sparlåga.

Idag har jag: Vaknat efter ca 3 timmar sömn. Tagit mig till jobbet som började 07:30. Slutat jobba kl 13:00 eftersom det var så lugnt och lite barn på plats. Suttit i soffan och funderat på om jag ska sova eller på något sätt aktivera mig för att undvika att somna. Städat undan påsken. Diskat. Bokat tvättid och sorterat all tvätt i väntan på att tiden ska börja. Sorterat bort alla vinterhandskar och mössor. Dammsugit. Konstigt hur mycket man får ur händerna när man bara ger sig tusan på att det ska göras. Känns iaf sjukt bra. Jag är helt klart värd en glass och lite soffhäng på det här. Vilken tur att jag är ledig imorgon, känns så dumt att ta ut sig helt efter fyra dagars ledighet. Hehe.
Bilden hittade jag på google. Det är för övrigt sjuk irriterande att mina inlägg blir så röriga. Jag försöker göra listor och spalta upp saker, men det funkar inte alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar