fredag 20 april 2012

Fredag.

Det regnar och är allmänt jävligt där ute, men vet ni vad, jag tänker inte klaga. Jag är så glad över att det är fredag idag att jag inte orkar lägga någon av min energi på detta. Hipp hurra för fredag! Ikväll ska jag äta räkor, aioli och rostbröd. Och undrar om jag inte ska köpa med mig en påse med godis också, bara för att. Herregud så gott. Ska bädda ner mig själv i soffan under en filt och ligga där tills jag slumrar till framför tv:n. Ser så väldigt mycket fram emot detta så ni anar inte. De här fem arbetsdagarna har inte varit de roligaste (nej, det är inte alltid roligt på jobbet... även om jag gillar mitt jobb väldigt mycket). För att inte prata om vädret. Jag hoppas innerligt att våren kan hitta tillbaka till oss snart, det hade ju varit så skönt med lite värme och grönska. Vad ska ni göra ikväll? (Hade tänkt lägga in en bild på när jag ser nöjd ut, men jag hittar ingen. Så nu får ni helt enkelt försöka se mig framför er med en riktigt nöjd min)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar