torsdag 12 april 2012

Conversesug

Våren är här och jag är sugen på nya vårskor. Råkade surfa in på converse.se och hittade några fina alternativ.
Helvita. Snygga, men opraktiska att ha när man jobbar på en skola med massa barn.
Lila. Urfina, men inte riktigt min färg.
Klassiska röda. Har tänkt mig röda i ett par år, men har inte köpt. Kanske börjar det bli dags?
Prickiga! Väldigt fina. Men 200 kronor dyrare än de vanliga.
Dessa tycker jag tar första priset, men de finns inte i den låga modellen. Persikofärgade skor, vill ha. Synd att converse är så himla platta. Jag får ont i fötterna om jag går för långt med mina. Vill man vara fin får man tåla pin, right? Synd också att ett par tygskor kostar minst 699 kronor... Urk.

5 kommentarer:

  1. De persikofärgade är absolut snyggast! Vill ha! :) Tycker dessutom om den höga modellen!:)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle också "behöva" ett par converse, har ju inte ett endaste par men jag är helt pank. Jag skulle också "behöva" en ny cykel. Synd att man har födelsedag först i december ch då får mna int precis någo våriga skor eller cyklar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Int har jag har heller råd att lägga 700 kr på ett par skor just nu. O jag har ju redan två par (eller tre, men det äldsta paret e utslitet) som jag kanske borde använda först :)

      Radera
    2. Var inte dom där skorna "in" då när vi gick i lågstadiet? Jag har ett svagt minne av att jag skulle ha haft ett par svarta med högt skaft. Jag tyckte massor om dom men dom var jobbiga att ta bort för man måste öppna banden så mycket.

      Radera