torsdag 5 april 2012

Ett tillägg till min frågelista.

Jag insåg precis när jag läste min kusins blogg (det går inte att länka till den, varför inte det J?) att jag har glömt att svara på en av de 60 frågorna jag svarade på i ett tidigare inlägg. Frågan: Vem är den roligaste personen du känner? Ärligt talat så vet jag inte, de flesta jag känner är ju roliga på sitt sätt. Min kusin J har så torr humor att man ibland får kramp av att bara titta på henne. Det är extra roligt när hon t.ex sparkar en tå i en tröskel eller liknande. Min sambo är ofta rolig, på sitt fåniga Göteborgssätt. Alla mina kompisar har någon rolig egenskap som får mig att fnissa bara genom att tänka på det. Jag har väl tur som känner så många roliga människor! Så, nu vet ni. Det kändes viktigt att ni fick veta.
HAHAHAHAH!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar