söndag 5 augusti 2012

Batman och insomnia.

Igår kväll var vi och såg den nya Batman-filmen på bio. På VIP-bio till och med! Skillnaden på vanlig och vip-bio är att man sitter i bekväma fåtöljer som man kan luta bakåt, man har bra utrymme för fötterna, i biljettpriset ingår dricka, popcorn och godis. Och ja, så är det ju inte så många platser i salongen, så allt känns lite lyxigt. Filmen var riktigt, riktigt bra och då är jag inte ens ett stort Batmanfan. Kan varmt rekommendera er att se den om ni inte redan gjort det! I övrigt så har jag haft den sämsta nattsömnen i mannaminne. Somnade runt ett, vaknade igen runt tre halv fyra. Kunde inte somna om, så jag läste ut boken jag hade på gång. Somnade runt halv sju i morse och vaknade 10:45 när Henrik (som kört iväg ett gäng flyttlådor) ringde och undrade om jag ville ha något från butiken. Jomenvisst, sliten var ordet i morse. Dagen har gått rätt så bra ändå och vi orkade både packa, ta ner tv-bänk och städa. Imorgon börjar vardagen igen. Fyra veckors semester är över och jobbet väntar. Få se hur trött jag kommer att vara på eftermiddagarna/kvällarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar