onsdag 1 augusti 2012

Vagnen.

Innan semestern började beställde vi vår vagn. En Kronan Duo blir det, olivgrön. Väldigt fin, eller vad säger ni?
Idag åkte jag till affären för att lägga till ett paket med två myggnät, två regnskydd (de är till både liggdelen och sittdelen), skötväska och åkpåse. Känns himla bra att ha det gjort, en sak jag kan bocka av min att göra-lista. Eftersom det är svårt att gå in i en barnaffär utan att köpa något, blev det en liten extra grej till vagnen.
Hur söt är den inte? Jag hade gärna legat i en vagn och kollat på den söta ugglan :)

6 kommentarer:

  1. Fina grejer! Det börjar närma sig nu eller hur?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det närmar sig snabbt. Men tack o lov e det drygt två månader kvar, så vi hinner få, renovera o flytta in i huset :)

      Radera
  2. Fin vagn! Blir hur nog hur bra som helst att skuffa omkring på bebis i den där. Ser ut att vara i samma nyans som vår Emmaljunga:).

    Här har vi inte alls ännu löst vagndilemmat för vår del. Syskonvagn, sittdel till vagnen, ståbräde? Arrgh. Borde nog fundera ut det här snart, annars blir det ju bråttom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi tittade faktiskt på en Emmaljunga i samma nyans först, men så fastnade vi för den här när vi såg den i butiken (dom hade precis packat upp den, innan såldes dessa bara på nätet, så jag hade antagligen aldrig kommit på att titta på dem annars).

      Förstår att det är lite lurigt med hur ni ska lösa vagnen med två småttisar, men det ska säkert gå hur bra som helst!

      Radera
  3. Faktiskt snygg vagn, det blir säkert roligt att "köra" omkring med den, med lilla Skrållan i.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst e den! Vi känner oss supernöjda med vårt val. Nu vill jag bara få hem den också, så att jag kan provköra den :) Jag ser fram emot att vår lilla Skrålla ska ligga där och sprattla :)

      Radera