torsdag 6 september 2012

Kaktus i halsen. Kanske även en igelkott.

Om det är något jag har lärt mig genom åren, är det att det inte är värt att utsätta sig för jobb och ansträngning över huvudtaget när man känner sig risig. Jag har känt mig matt i kroppen hela veckan (utöver den trötthet som graviditeten medför) och igår började jag få ont i halsen. I natt har jag vid flertalet tillfällen vaknat för att jag har så ont i halsen. I morse gick jag upp som vanligt när klockan ringde, trotsade halsen och var på jobbet halv åtta. Strax efter åtta när barnen gått till sina respektive klasser, tar jag beslutet att gå hem. Min hals är inte okej. Så nu ska jag vila en stund, ta en värktablett och hoppas på att jag inte behöver åka till vårdcentralen. Nu vet ni det. Anteckna gärna i era intresseblock!

2 kommentarer:

  1. Ääh vad dumt, krya på dig. Inte roligt med kaktusar i halsen i detta tillstånd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket dumt. Och tröttsamt. Men förhoppnignsvis ger det med sig snart.

      Radera