måndag 3 september 2012

Det blir så fint.

Jag hade egentligen tänkt uppdatera med husbilder under tiden renoveringen har pågått som mest, men som ni vet har jag varit trött. Så infernaliskt trött. Igår innan jag åkte till lägenheten, tog jag lite bilder med min telefon. Måste visa, det har blivit så fint!
Det mesta börjar komma på plats i köket. Kyl och frys ska in nu i veckan, hällen, ugnen och fläkten ska kopplas in.
Jag har fått garderober (eller jag och jag... vi)! Har suttit och skruvat ihop inredning till dom hela helgen... Ikea är fantastiskt, men det är INTE roligt att skruva ihop. Och ser ni golvet! Så fint.
Skrållan har fått garderober i sitt rum.
Duschväggarna saknas, men kommer på plats idag.
Skyddsplasten sitter kvar. Vi skulle haft ett högskåp till vänster, men måtten var lite tokiga, så det passade inte in. Annan lösning är på gång.
Och så en bonusbild på barnvagnen som jag hämtade i lördags! Här kommer vår Lillskrålla att ligga och snooza snart. Snart, snart är hon här.

8 kommentarer:

  1. Gud va fint det är! Måste ju fråga igen vart ert hus ligger? Är det Rävekärr, vänster om motorvägen (från stan sett) eller är det på andra sidan? Vore så roligt att ses snart! Tänk att våra bebisar kommer snart :)Vi kommer vaar mammalediga samtidigt, vilket jag tycker är kättekul, så hoppas vi kan ses då!

    KRAMAR Eveline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, visst blir det fint! :) Japp, huset ligger i Rävekärr, till vänster om motorvägen om man åker från stan. Ja, vi måste absolut ses! Jobbar du fortfarande? Vi får ju passa på nu när vi ska vara mammalediga samtidigt, bättre tillfälle finns väl inte! :) Kramar!

      Radera
  2. Vad fint det blir! Hoppas man får komma förbi och kika nån gång:)
    Kram jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni e hjärtligt välkomna förbi när som helst! Kram

      Radera
  3. Jätte fint hus ni har, speciellt köket och golvet som syns på ena bilden ser ju helt super ut. Det är helt min smak! Måst börja gästa er oftare :)
    Vagnen ser också fin ut. Nu har ni inte så länge kvar före det en ligger en liten bebis i den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni e så välkomna så :) Jag ska visa mera bilder sen när man har kommit på plats lite. På söndag går förhoppningsvis flyttlasset. Nä, som det känns i magen idag lär hon ju komma när som helst (jag hoppas verkligen att hon stannar där ett tag till..) :)

      Radera