torsdag 29 november 2012

Dagens.

Dagens humör: Det är på väg uppåt (i takt med att blodsockret stiger)

Dagens väder: 1 plusgrad och uppehåll (jag plockade fram vinterjackan idag)

Dagens kläder: Samma gamla trasor som jag gått med de senaste åren. När ska jag orka ta tag i  att uppdatera garderoben mån tro?

Dagens sömnsaldo: 7 + 3 timmar. Vår älskade bebbe har de senaste nätterna bestämt sig för att sova 7-9 timmar utan att vakna. Jag vet. Hata mig inte.

Dagens bäst-att-du-håller-dig-undan: Gissa? Börjar på E och slutar lvis.

Dagens godis: Choklad och juleskum (mina tänder kommer att ramla ut snart)

Dagens måste: Frisk luft.

Dagens sötaste:

Maja, 7 veckor idag.
                                  
Förra veckan hade vi jeanspremiär. Hur söt får man bli på en skala?
                    
Bonusbild: mamma fångade ett litet leende <3

1 kommentar:

  1. Stort grattis till Maja och mamman för de 7 fina veckorna. Ge också en liten kram åt den vars namn börjar på E och slutar med lvis :)
    Du sover ju bättre än mig om nätterna. Jag drömmer om en massa ormar hela tiden..

    SvaraRadera