onsdag 12 oktober 2011

Är det bara jag?

Som blir hungrig så här sent? Jag förstår det inte riktigt. Jag har ätit duktigt hela dagen, till och med frukost (fanfar!), senast för ungefär en timme sedan. För en timme sedan åt jag en blodgrape och en skål med joghurt. Jag åt alltså senast för en timme sedan och jag är hungrig igen. Vad i hela fridens namn är det för fel på mig? Min mage behöver verkligen inte mer mat så som den ser ut.

Jag har läst att man inte ska gå o lägga sig hungrig, sömmen blir orolig. Men jag har också läst att man inte ska äta sent eftersom det inte är bra för volangerna.

Hur i hela helsike löser man det?

(en varm smörgås hade inte suttit fel, nom nom)

1 kommentar:

  1. Ja, jag vet inte vad det beror på att man blir hungrig på kvällen (men vet precis vad du menar, på kvällen blir jag alltid sugen på en massa gott), men om du är hungrig tycker jag du ska äta din varma smörgås! Så är det, man SKA inte gå och lägga sig hungrig. Sen är det ju en annan sak att skilja på att vara hungrig och att bara vara sugen på något gott, vilket inte är min starka sida...

    SvaraRadera