onsdag 19 oktober 2011

Det regnar ute och mina gummistövlar läcker.

Folk påstår att morgonstund har guld i mun. Jag säger påstår eftersom jag sällan känner att morgonen är så himla gyllene. Nu kanske ni tänker att jag är en surpotta som har stigit upp på fel sida idag... Då har ni rätt. Inte nog med att humörtillståndet känns sådär, det regnar ute. Igen. När jag gick till jobbet igår, då det regnade, kände jag halvvägs att mina gummistövlar läcker. Vet ni vad jag tänkte då?

Jag tänkte följande: Helvetesjävlaskitgummistövlar.

Vet ni vad det värsta är när det regnar i Göteborg? Att det blåser samtidigt. Ofta i sidled. Nej men jag är inte bitter.

Gissa vad jag ska göra efter jobbet idag? Köpa gummistövlar.


Såhär glad är jag idag. (obs, smajlet är fake)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar