måndag 10 oktober 2011

Frukosttorka.

Jag har aldrig varit en frukostmänniska. Aldrig. Hela min grundskole- och gymnasietid åt jag inte frukost (förutom på helgerna ibland), det gav mig kväljningar att ens försöka. Långsamt har jag försökt införa frukost som en naturlig del i mitt liv, men det går verkligen inte bra. Periodvis går det hur bra som helst, men sen tröttnar jag på allt som heter frukost igen. Ofta beror det på att jag inte tycker att det finns något i världen som är gott, men andra gånger är det ren lättja. Jag orkar inte fixa, orkar inte äta. Det resulterar de flesta dagar i en knorrande mage och en energinivå som ligger på minus fram till lunch... Och det är ju inte bra, det vet jag ju.

Någon som kan ge mig lite bra frukosttips? Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar