onsdag 19 oktober 2011

Nygräddade kanelbullar.

Dagen som började med sura miner blev mycket bättre nu mot slutet när jag bakade kanelbullar. Kanelbullar som jag är mäkta stolt över måste jag säga! Det är nämligen så att jag har utlovat kalas på lördag och bjuder man på kalas måste man ju bjuda på bullar. Undrar om jag inte ska dra fram lite saft också. Hej hej, jag fyller 27 och ska ha saft- och bullkalas. Fina fisken!

Här är bilder, before and after.


Before (utan pärlsocker, kom på det i sista stund, pjuh)

Och så till det bästa, efter.

1 kommentar:

  1. Guuuuud, vad det ser gott ut!! Jag måste baka själv också nån dag. Kanelbullar är kanske det godaste som finns, bättre comfort-food får man söka efter. Saft- och bullkalas låter ju jättefint! Inte behöver man alltid göra det så krångligt:).

    SvaraRadera