onsdag 12 oktober 2011

Som i amerikat.

Jag har ju glömt att visa upp familjens senaste inköp. Min rygg håller på att ta kål på mig, så nu har vi investerat i en ny säng. Investerat låter ju så sjukt vuxet och tråkigt, men jag måste få det till att det är en investering eftersom den nya sängen ska bidra till räddningen av min rygg. Sängen ser ut ungefär sådär som i amerikanska filmer. Jag får liksom ta sats och göra ett litet skutt när jag ska lägga mig, eftersom den är så hög. Coolt. Nu får vi hoppas att den gör det den ska, dvs. räddar min rygg.

Här har ni den, Sängen.



1 kommentar:

  1. Danne, jag trodde att du inte mera hade en blogg!! Och så har du ju en i alla fall! Kivakiva, nu kan man följa med ditt liv lite:). Själv prövar jag nu på det här med att blogga också, får nu se vad det blir! Kika in nåttag om du vill veta mer vad bebis och jag sysslar med:). Kram

    SvaraRadera