tisdag 4 oktober 2011

Kanelbullens dag.

God morgon!
Det ska jag berätta för er att det är sällsynt att jag är uppe i så god tid, att jag har tid att göra annat än att stressa på morgonen. Kanske är det trots allt värt att gå upp 10-15 minuter tidigare för att slippa den där eländiga morgonstressen? Kanske säger jag nu. För att snooza är ju fortfarande bland det bästa jag vet.

Kanelbullens dag idag. Jag hade planer på att baka igår, men hade jag bakat hade det ju funnits massa färska kanelbullar hemma. Och även om det doftar fantastiskt gott så ska ju de där jädra bullarna ätas upp, och vare sig jag eller min älskade behöver massa extra bullar i magen... Jag hoppas i stället att min arbetsgivare eller iaf min chef ska bjussa på en bulle på jobbet idag. Den som lever får se.

Hade tänkt ta en bild med min webkamera på mig och min förtjusande katt, men efter den senaste uppdateringen av datorn verkar den ha försvunnit? Kameran finns, såklart, men inte programmet.


Här kommer en gammal bild på Elvis i stället. Så liten och söt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar