lördag 19 november 2011

Eftersom jag var hemma sjuk igår också, väldigt uttråkad, tänkte jag att jag ska ge min plattång/locktång en ny chans. Alltså bara testa den. När jag köpte den sa dom i affären att den är sååå bra, sååå lätt att använda, kunde inte bli lättare. Hurra, var min första tanke, så jag köpte den och tog med den magiska mackapären hem. Jag hade höga förväntningar på den här jädra platt- och locktången... Platta håret är lätt, det klarar till och med jag av, men att få till lockar är helt omöjligt! Jag kan inte göra lockar med den magiska locktången. Däremot så vet jag att andra har lyckats, utan problem, så jag förstår inte vad jag gör fel. Jag försökte så länge igår att håret nästan brändes av. Not cool.

Jag har allt bra lust att gå tillbaka och be dom visa hur lätt det är... Möh. (Min kompis testade den på mig och tyckte det var superduperlätt att göra lockar. Dubbelmöh)


Den "magiska" tången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar