lördag 5 november 2011

Lördagsmys.

Efter att ha börjat lördagen med promenad och städning kände jag att det var på sin plats att andas ut och uppdatera sig på det senaste skvallret i kändisvärlden. Sommartid är jag ofta på gränsen till för uppdaterad på allt som händer i Hollywood, eftersom jag ofta köper med mig en tidning då vi åker ut med båten, men nu när jag börjat jobba har jag kommit på efterkälken. Sen så är det väl inte så att världen går under bara för att jag inte har koll på Angelina Jolies senaste viktras eller vem Jennifer Aniston dejtar för tillfället... Men visst måste ni hålla med om att det är rätt så skönt att läsa om andras problem och besvär ibland (för det verkar ju inte vara endast en dans på rosor för kändisarna) och bara koppla bort den egna vardagen. Missta mig inte nu, jag menar förstås inte att min vardag är skit på något sätt, men ni vet ju själv att man har bättre och sämre dagar.

Nu ska jag läsa de sista sidorna i min tidning innan vi ska iväg på middag hos kompisar. Tjing tjong!


En kopp kaffe och några Werthers Original (den mjuka sorten, fyllda med choklad) är bra tillbehör till skvallerblaskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar