torsdag 17 november 2011

Finn ett fel.

Att lägga sig i sängen när man har rena sängkläder är en fantastisk känsla. Det är så skönt att sova när allt är rent och fräscht. Jag är hemma från jobbet idag, har mått skit hela veckan. Igår gick jag hem från jobbet med ont i lungorna och energin på noll. Jag har lärt mig att det bästa är att stanna hemma med en gång när man känner sig dålig, ett par dagars vila kan i mitt fall brukar innebära att min kropp kan återhämta sig och att jag mår relativt bra efter det. Jaja, tillbaka till sängkläderna. Jag svettades som en tok i natt (feber?) och kände att det var dags att byta till rena sängkläder. Jag brukar försöka vara den första som kan lägga sig i sängen när allt är rent, men de senaste gångerna har jag inte hunnit. Gissa vem som hunnit först?


Svaret på frågan finns på bilden. Finn ett fel!

2 kommentarer:

  1. Heips!

    Oj de är hur goda som helst! Det börjar bli pâ tiden att laga dem igen :)

    Och jo, pätkis borde finnas överallt i världen :)

    SvaraRadera