torsdag 3 november 2011

Tänk om man ändå vore en hurtbulle.

Något av det värsta jag vet är att ha träningsvärk. Det är fruktansvärt förfärligt. När folk säger något i stil med "åååååh, jag har träningsvärk.... ahahahaha, fasen vad gööööttt..." då vill jag ärligt talat slå dom i ansiktet. Man känner att man lever o man känner att man har gjort något... Blah blah blah. Det gör ju fanimig ont att ha träningsvärk! Det ÄR INTE skönt. Ja ni märker ju... Jag kan ju verkligen hetsa upp mig över det här. Alltså, har du inte viktigare saker att hetsa upp dig över, kanske ni tänker. Jo men det är väl klart att jag kan hetsa upp mig över hur mycket saker som helst, men just idag när jag känner på mig att jag kommer att ha träningsvärk imorgon är det här mitt hesta-upp-mig-tema.

Nu vet ni det också. Anteckna gärna i era intresseböcker.

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig. Träninsvärk är inte skoj. Man har ont i kroppen, hur kan det vara bra?! Ei ymmärrä.

    SvaraRadera
  2. Skönt att det finns nån mer vettig person på den här jorden :)

    SvaraRadera