fredag 11 november 2011

Trött.

Jag önskar att jag kunde skriva att den här dagen med det tjusiga datumet (11.11.11) har medfört något näst intill magiskt... Men icke. Det mest magiska som hänt mig är att jag slutade jobba halv fyra idag och att det är fredag. Det är ju iof inte fy skam, men jag hade planer på att gå ut och svettas en runda efter jobbet. I stället kom jag hem, slängde mig i soffan och har inte rört mig sedan dess. Jag har ont i halsen och jag är såååå hiiiiimla trööööött. Klockan är nu några minuter innan åtta och jag hade utan problem kunnat gå och lägga mig nu. Tror att jag ska ta på mig pyjamas, dra hit täcket och vem vet, jag kanske somnar.

I hopp om en piggare dag utan halsont tackar jag för mig idag och återkommer imorgon. Eller någon annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar