söndag 21 oktober 2012

Bebistankar (som mamman tror att det kan vara)

                          "Oooooooh..."
                        "Åh herre min skapare, hur ser du ut människa?! Mamma, du kanske skulle borsta håret!"
                        "Alltså... Snälla. Borsta tänderna när du väl är på gång."
                       "Jag väntar här så länge, jag lovar. Bara gör det."
                        "Blärgh"

Jag är ledsen för att den här bloggen gick från att vara en gnällig preggoblogg till en bebisbubbleblogg. Men nu är det så. Ni får leva med det eller låta bli att klicka in er här :)

2 kommentarer:

  1. Det är riktigt bra med en bebbisbubbleblogg :) Hur mycket kläder har ni förresten åt Maja? Jag har funderat att hur mycket borde man köpa såhär i förväg och i vilka storlekar? nr 50-56 går säkert inte så länge på men jag antar att man vissa dagar åtminstone hamnar byta kläder flera gånger per dag? Maja ser redan ut som en stor flicka :)

    SvaraRadera
  2. Än så länge har jag bara använt storlek 50 o nån enstaka 56a som e lite mindre. Jag trodde att dom int sku gå på alls, men dom e mindre än man tror dom här bebbarna :) Vi har kanske 6-7 stycken bodys i den storlek som går åt nu. De e ju som du säger att man vissa dagar får byta och då e det bra att ha. Sen har jag två par sparkbyxor som e i storlek 50 som jag har haft, men dom e också större än jag trodde. Vad mera... Två par byxor också. Men sen har vi int så mycket mera i storlek 50. 56 blir nog aktuellt snart. Av den storleken har jag mycket mera kläder, men det e för att vi har fått så mycket presenter! :)

    SvaraRadera