fredag 26 oktober 2012

Kroppen.

Konstigt det där, hur kroppen kan förändras så snabbt. Från en gigantisk kula på magen till lite gäddhäng här och där. Vågen är så när som på 2-3 kg tillbaka på där jag började innan graviditeten, men kroppen är ju inte riktigt den samma ändå. Jag som tyckte att jag hade en bred höft redan innan... Fnys. När folk sa att kilona "rinner av en" när man ammar tänkte jag bara "Jaja.. Säkert". Jag antar att jag snällt får äta upp mina ord och erkänna att jag hade fel.

                                               Från det här...
                                              Till det här på ett par veckor. Kroppen är knäpp.

1 kommentar:

  1. Jag är så avundsjuk på dig, eller närmare på din bild (den andra). Jag har också märkt att min höfter blivit bredare än vad de var förut.

    SvaraRadera