tisdag 9 oktober 2012

Inga bebisar här inte.

Nej, här kommer det inte ut några bebisar inte. Vet inte varför hon ska bråka så med mig om hon inte vill komma ut. Jaja. Idag har jag inte gjort mycket. Tagit en bild på magen där den där envisa typen ligger och bråkas, men vägrar komma ut.
Här ser ni en mage i vecka 38+5 samt en trött magbärare. Jag har glott på den här typen och blivit lite avundsjuk på att han kan ligga och sova på rygg.
Ser väldigt skönt ut om ni frågar mig.
Jag gick så långt som till postlådan och hittade till min stora glädje ett paket som kommit från Finland. Handstilen avslöjade avsändaren, den är densamma som när vi gick i gymnasiet :)
Innehållet var fantastiskt. Choklad, presenter till bebis och en liten bok om hur man ska överleva det första året som mamma. Har redan läst några kapitel och fnissat och skrattat flera gånger. Samtidigt som jag fasar lite över hur ärlig den är... Men jag som älskar att veta allt tycker det är härligt. Tack snälla Jessica!

1 kommentar:

  1. Vah, har min handstil inte blivit mognare och vuxnare sen vi gick i gymnasiet?:D (fast man skriver ju så sällan något alls mera för hand, så inte att undra på att den ser likadan ut) :)

    Skönt ser Elvis ut att ha det, verkligen! Här är en annan som är avundsjuk på alla som kan ligga på rygg. För att inte tala om att kunna ligga på mage!! Herregud, så jag väntar på att få sova på mage igen. Jag kommer att vara världens lyckligaste när den dagen kommer.

    SvaraRadera