tisdag 1 maj 2012

Grindstugan.

I fredags avslutade jag och Henrik våra arbetsdagar något tidigare än vanligt för att hoppa in i bilen och åka till Tjolöholms slott. Vi hade en kväll och natt i deras fantastiska grindstuga framför oss. Den här stugan var som tagen ur en saga, så himla fin! Jag tog massa foton eftersom jag var så fascinerad av hur mysig den var.
Grindstugan.
Hej och välkomna! Det fanns en flaska champagne också, men den tog vi med oss hem.
Vardagsrum.
En väldigt skön säng. Med endast ett täcke som räckte till oss båda, pluspoäng!
Badrum med badkar. Så skönt, som jag har längtat efter att ta ett bad.
Hej hej!
Det var vitsippor överallt, så fint.
Vi testade självutlösaren. Det gick sådär.
Vi vaknade tidigt och åt frukost uppe i sovrummet. Vi öppnade fönstret och släppte in solen. Efter ett litet tag sa Henrik "oj, vilken stor orm!". Yeah right var min reaktion. Tji fick jag. Där låg en vad vi först trodde var en stor kopparorm, men enligt min mor är det en snokhona. Fy bövelen.
Det var den minisemestern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar