onsdag 2 maj 2012

Hungern.

Jag förstår inte det här. Jag är hungrig heeeeela tiiiiiden. Så hungrig att jag känner mig yr och vimsig trots att jag kanske ätit något bara en halv timme innan. Ta idag som exempel. Frukost kl 07:30 (inte så mycket dock, jag är ingen bra frukostätare). På jobbet kl. 08:30 äter jag en banan. 09:20 äter jag en till banan. Klockan 11:20 åt jag två tallrikar soppa, sallad och bröd. Halv ett var jag hungrig igen och åt ett äpple. Strax innan tre äter vi mellanmål och då fick jag i mig två smörgåsar. Halv fyra en halv banan. När jag gick hem från jobbet kl 17:10 ville jag nästan börja lipa för att jag var så sanslöst hungrig. Ska det vara såhär? Jag blir tokig. Måste hela tiden planera framåt och tänka på att jag har med mig frukt så jag överlever dagen. This makes me crazy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar